Dodaj się do podglądaczy !

niedziela, 26 lipca 2009

Najlepsza MeDoll 26 lipiec

Najlepsza MeDoll 26 lipiec - glitterbaby126



MEDOLL
Ubranie - Nie kręcą mnie księżniczki i rzeczy tego typu, ubranie dollki też nie powala na kolana, ale uważam że sukienka świetnie nawiązuje do klimatu domu i współgra z całością. Jedyny minus w stroju to te buty, nienawidzę ich... !
Makijaż - Jej makijaż jest prosty i jak najbardziej ok, dziwi mnie tylko czemu tak "księżniczka" ma tak szpetne oczy ! Są okropne, nie da się z nimi nic fajnego zrobić.
+ Wielki plus za włosy świetnie pasują do całości.

APARTAMENT
Hmmm... apartament, mi osobiście bardzo się podoba nie jest to "zapierający dech w piersiach" ekskluzywny domek ale jest OK ! Pokoje są urządzone w dość dziwnym klimacie "zamkowym" ale cały dom zrobiony w jednym tonie i to dość nie powtarzalnym, przykuwa uwagę ;] Niektóre komnaty jak przystało są ciemne i stonowane, lecz jest kilka jasnych, przestronnych, wesołych... Jednym słowem niczym z zamku kopciuszka, mi się podoba...




SCENERIE I ALBUM
Jeśli chodzi o album jest średni podoba mi się w nim "prostota" jest czysto, wszystko w małych ilościach, może czasami to bardzo rzuca się w oczy i psuje opinię ale ja osobiście wolę to niż zapaćkane, zaśmiecone albumy, w których wszystka "wrzucone jest w jedną kupę". Przechodząc do scenerii nie wiem ja pozostałe ale dwie pierwsze nie za bardzo mi się spodobały, są to scenerie typu "ja,ja! a wokół mnie pustka" Za scenerie wielki ---

CZY POWINNA BYĆ CG ?
Myślę że jednak nie. CG tak jak wczoraj wspomniałam powinna mieć wszystko IDEALNE ! A glitterbaby126 dość daleko do doskonałości, mimo to gratuluję tytułu CG.

0 wypowiedzi:

Prześlij komentarz