Dodaj się do podglądaczy !

sobota, 25 lipca 2009

Najlepsza MeDoll 25 lipiec



MeDoll
MEDOLL
Osobiście nie podobają mi się tego typu lalki. Makijaż jest niestarannie wykonany, sztuczne rzęsy nałożone w zły sposób. Włosy zafarbowanie na turkusowo nie pasują do sukienki, moim skromnym zdaniem tak mocne farbowanie włosów daje przeciwny efekt do zamierzonego celu, np. parząc na "to coś" przypomina mi się bajka o tytule smerfy...No ale dosyć minusów trzeba dostrzec pozytywy, bardzo podobają mi się usta dolki, jej kolor skóry jest bardzo ładny i najlepiej pasuje do tych "szalonych włosów" Kolczyki idealnie pasują do włosów a metalowe części w spół grają z garderobą.

APARTAMENT
Apartament, kilka pokoi było naprawdę ładnych lecz kilka popsuły opinię idealnego apartamentu. Zamieściłam dwa pokoje które według mnie należą do najładniejszych. Pierwszy to udany pokój-garderoba z dość dużą kolekcją DKNY a drugi to skromny klasyczny pokój z kilkoma dodatkami. Gdybym miała ocenić apartament dała bym 3+/6 bo do ideału mu daleko ale brzydki też nie jest, w kilku słowach "na kolana nie powalił".

SCENERIE
I ALBUM
Scenerie były wręcz ohydne. Źle rozłożone postacie brak dekoracji, niedbale poustawiane rekwizyty. Album, właśnie co do niego maiłam największe nadzieje i jednak i tu się zawiodłam, nie będę nic opisywać powiem tylko ze lepiej jakby w ogóle nie zamieszczała w nim żadnych elementów...


CZY POWINNA BYĆ CG ...
Nie... Niestety mimo pięknej kolekcji DKNY to i tak nie zasługuje na ten tytuł. Cg to ktoś o idealnym apartamencie, pięknej me-doll, sceneriach godnych zazdrości, cudownym albumie. Niestety *lil_pink_kat* nie posiada nic z wymienionych powyżej rzeczy. Jednak cieszy mnie fakt że cokolwiek ma, choć nie najwyższego poziomu ale że przede wszystkim się stara.

0 wypowiedzi:

Prześlij komentarz