Dodaj się do podglądaczy !

piątek, 16 października 2009

Witam ;***

Witam was serdecznie po mojej długiej nieobecności. Nie będę już się usprawiedliwiać, i powiem wam tylko że spowodowane to było szkołą. Przez to że na początku roku ją zaniedbałam, stworzyło kilka nie miłych sytuacji, ale dobra koniec tematu. Powiem tylko że od teraz postaram się regularnie pisać notatki na bloga lecz trochę bardziej zaangażować się w naukę ;)Jak się dowiedziałam przez moja nie obecność dużo się wydarzyło, między innymi : jesienna kolekcja LE, 2 nowe sklepy, kilka darmówek. NIE BĘDĘ TERAZ SIĘ ROZPISYWAĆ NA TEMAT KAŻDEGO Z TYCH WYDARZEŃ PONIEWAŻ ZAPEWNE PRZECZYTALIŚCIE TO JUŻ SOBIE NA INNYCH BLOGACH. Może w wolnych chwilach pojawią się jakieś stylizacje itp. Odbiegając od tematu : Bardzo się cieszę bo bloga obserwuje już ponad 50 osób. Zastanawiam się właśnie nad jakimś konkursikiem, ale napewno nie w najbliższym czasie. No co jeszcze ? Połowa stardolla w jesiennej melancholii, ja sama ostatnio mnie najlepiej się czuję jeszcze ten śnieg ! Już całkiem... No i jeszcze taka jedna sprawa jestem rozczarowana ponieważ Alicja prawie wo gule nie zagląda na "swojego" bloga. Myślałam że w czasie mojej nie obecności to ona przejmie na jakiś czas bloga i co rozczarowanie , jeden temat powstał... Mam nadzieję że to się poprawi ;D Tak na koniec chciałam przeprosić za utrudnienia n blogu spowodowane nowym szablonem, postaram się zmienić szablon.

Sprzedaję "DKNY Satin Dress with Bowtie" trwa licytacja od dziś 13.10 do 23.10 opcja kup teraz 500 st. LICYTUJEMY W MOJEJ KSIĘDZE GOŚCI !

2 wypowiedzi:

Alicjaaaaa96 pisze...

Ja ci powiem, że też nie mam czasu. Na dodatek chodzę do Salezjańskiego gimnazjum, to jest wszystkiego więcej. A jak cos zauważyłam, a nigdzie indziej tego nie było to staram się napisac. mam nadzieję, że zrozumiesz.

kaina6 pisze...

ROZUMIEM ;D

Prześlij komentarz