Dodaj się do podglądaczy !

środa, 9 września 2009

DKNY

Wymyśliłam nowy sposób płatności, stare HB. Jeżeli masz jakieś stare ładne Hot Buysy to mogę zamienić się za nie sukienką z DKNY. Oczywiście nie od was zależy czy dany HB spodoba mi się, i czy zechcę się zamienić, nie ukrywam że za kilka ciuszków [moich ulubionych] z HB byłabym w stanie oddać całą moją kolekcję DKNY ;]

Także próbujcie, proponujcie, licytujcie ;]

2 wypowiedzi:

dominisia_kiss pisze...

Jeśli chcesz to wejdź do mojego czarnego pokoju ( prawie cały zapełniony). Tam mam HB i może coś Ci się spodoba. Sprzedaję również HB na stardoll-aukcje.blogspot.com i tam też są zdjęcia HB więc jak coś przypadnie Ci do gustu to pisz :D


dominisia_kiss

Anonimowy pisze...

zajrzyj do mojego sb. i do szafy hanah-cyrus mam HB

Prześlij komentarz