Dodaj się do podglądaczy !

poniedziałek, 11 maja 2009

KONKURS

No ale nie o tym miałam mówić... ;)
NATALEXX96 WPADŁA NA DOBRY POMYSŁ A JA GO PODSZLIFUJĘ I WPROWADZĘ W ŻYCIE...

REGULAMIN...:
2 punkty za komentarz do posta...:)
10 punktów za reklamę na swoim blogu
5 punktów za reklamę w swoim klubie
10 punktów za reklamę w stardolowskiej prezentacji
5 punktów za zaproszenie 1 osoby obserwującej...
------------------------------------------------
No i to tyle jeśli chodzi o punkty.... ;)
------------------------------------------------
A teraz zasady...;)
1. Komentarz ma być sensowny a nie byle jak wystukane literki np. "qwert123"
2. Jeśli chodzi o reklamę to podajecie mi w komentarzu nazwę swojego bloga.
3. Jeśli chodzi o reklamę w klubie podajecie mi w komentarzu nazwę klubu.
4. Jeśli chodzi o reklamę w prezentacji, podajecie m swój nic na stardoll.
5. jeśli chodzi o zaproszenie osoby obserwującej to osoba ma potwierdzić zaproszenie w komentarzu...
UWAGA ! Zgłoszenia itp nie będą brane pod uwagę w przyznawaniu punktów za komentowanie
------------------------------------------------
Co 2 miesiące będę zliczać punkty i osoba która będzie miała ich najwięcej zostanie sowicie nagrodzona. Wiec WARTO!
------------------------------------------------
Od teraz zaczyna się 1 etap potrwa on do 11.lipca.2009
_______________________________________________
Osoba która będzie chciała się zgłosić napisze w komentarzu - "Zgłaszam się do konkursu...[tu to co jeszcze chcesz wpisać, na temat posta]"

5 wypowiedzi:

ogi123 pisze...

ta ja sie zgłaszam :)))

wrona02 pisze...

Zgłaszam się do konkursu! fajny pomysł :) Biorę się do roboty

wrona02 pisze...

Zareklamowałam twojego bloga, w moim klubie (angel-word), prezentacji (wrona02) i blogu (www.stardoll-dla-wszystkich.blogspot.com) ;)

kaina6 pisze...

OBY TAK DALEJ...[!]

wrona02 pisze...

ok ;D

Prześlij komentarz