Dodaj się do podglądaczy !

poniedziałek, 2 marca 2009

+ wazne

Gdy patrzę na "pierwszy polski magazyn o stardoll- SEZAAM" Przychodzi mi na myśl chęć założenia własnej gazety ... Może to dziwne ale tak, właśnie tak. Wiem że przy tym jest dużo pracy, ale co ja mam do roboty, szkoła ??? kto tak pomyślał jest debilem !!! Więc tak postanowiłam zacząć spełniać moje pragnienia... ktoś chętny do pomocy ? Może to nie będzie tak gazeta jak tamta... ale powoli, może właśnie się uda ? Zachęcam do współpracy !
PS. Zapraszam na bloga o chińszczyźnie i na novo utworzony czat na samym dole strony :)
PS. 2. Niedługo (11.03.09) monie miesiąc od załaożenia tego bloga, narazie statystyki są przeciętne... 11 osób obserwujących, kilkanascie komentarzy i to wszystko. Czy ten blog nie zasługuje na więcej <żart>
POZDRAWIAM***

0 wypowiedzi:

Prześlij komentarz