Dodaj się do podglądaczy !

czwartek, 12 marca 2009

Rózności

Przepraszam że ostatnio was zaniedbuję, mam strasznie dużo robot, a raczej nauki... Nie wyrabiam, jestem w trakcie tworzenia stromy internetowej o szczegółowej historii polski, mam dość! Najlepiej było by gdybym na coś ciężko zachorowała, wtedy nie było by szkoły ani obowiązków, a to gorze od jakiejkolwiek choroby !!! A teraz wróćmy do stardoll. Spojlery i plotki mówią że teraz nastąpi wielki powód staroci i np. sukienka z ilustracji 1 ma się pojawić niebawem w sklepach, problem tkwi nie w tym że się pojawi ale w tym że ja np. dałam za nią 40 st na bazarze... A teraz wejdzie do sklepu za 7/8 st i będę 33 st do tyłu ! Ale oprócz tego że zapowiada się kryzys finansowy an moim koncie,są też dobre wiadomości, przynajmniej dla mnie, wczoraj w bazarze nabyłam starą sukienkę z DKNY za 11 st naprawdę stara, chyba z pierwszej kolekcji, nie za bardzo się znam ale tak mi się zdaje, jest bordowa z kwiatami przy dekoldzie... A to sukienka o której mówiłam na początku :

Jeszcze jedna sprawa prawie bym zapomniała, jestem na 4 pozycji w liście najlepszych blogów, pomóżcie !!! Chciałabym być na podium (1,2 lub 3 miejsce) Wiem że to mało wiarygodne, ale z takimi czytelnikami jak wy to może być możliwe... Mam nadzieją że się an was nie zawiodę... =)

0 wypowiedzi:

Prześlij komentarz