Dodaj się do podglądaczy !

czwartek, 19 marca 2009

no i co wam mogę powiedzieć

No i co wam mogę powiedzieć ? No nowa limitowana kolekcja się kończy. Ja w dalszym ciągu poszukuję kogoś do pomocy [chyba sama będę wszystko robić bo PRAWIE nikomu się nie chce ]. Oprócz tego jestem chora. Akurat teraz musiała mnie dopaść choroba ? Nie mogła tydzień temu ??? Wtedy kiedy chciałam ? Zła choroba, zły wirus ! No a na stardoll nudy... Nowa sukienka za doładowanie kolejna z kolei tylko teraz to nie sukienka ale czarno biały komplecik [ spudniczka + żakiecik]. nO i To cHyb wSzyStKo... Pozdrawiam* Jak coś ciekawego sie wydaży to napiszą, bo narazie nie ma co pisać.

2 wypowiedzi:

natexx96 pisze...

ja bym chciała Ci pomagać prowadzić bloga!

patrysia909 pisze...

(patrysia909) Ja chętnie pogłabym ci pomóc w obu rzeczach- ale nie wiem czy ty mnie zechcesz, ale mogę zrobić co tylko zechcesz: mój nick na sd to patrysia909

Bardzo bym chciała:) Po pierwsze szukam kasy na meble dla ss a po drugie nie mam co robić i z chęcią mogę pomóc :)

Prześlij komentarz