Dodaj się do podglądaczy !

poniedziałek, 30 marca 2009

dziwna fanka HarajukuGirlPL

Dzisiaj buszując po świecie wirtualnym natknęłam się na dziwną osobę o nazwie

HarajakuGirlPL

nie pomylić z HarajukuGirlPL!!! Zamieszczam jej prezentacje która we mnie zbudziła mieszane uczucia. Chciałabym "zabić" właścicielką za jej podejście, bo tyle się walczy ze spamem itp. a ona namawia do tego od czego my próbujemy odciągnąć!!! A drugie uczucie to niepohamowany ŻAL!!! Biedne dziecko naprawdę ! Takim to trzeba pomagać!

MOI DRODZY!

JESTEM JAK WIDZICIE FANKĄ PEWNEJ OSOBY NA STARDOLL I NIE TYLKO FANKĄ!

Zgodnie z utworzeniem prezentacji, oraz przestrzegania umowy na stardollu nie będę klnąć, czy obrażać, ale jeśli ktoś jest o słabym harakterze to już nie moja wina!!! Ale my nie musimy się słuchać zasad jakiejś dziewczyny.

Ja, mogę i Wszyscy mogą:

1. "Napisać - Zapraszam do mojego starbazaru / SALE" - i nie jest to wina osoby, która to napisała bo z kąd mogła wiedzieć, że inne osoby też tak do ciebie piszą!?

2. "Zapisz się do mojego klubu *** !" - bo ktoś bardzo długo może na tę propozycję czekać! A z kąd możesz wiedzieć, że kopiuje to do wszystkich?! Może akurat ciebie chciała spokojnie powiadomić! Chyba nie wysłała CI ;/ ta osoba ze sto spamów?!!

3. "Zagłosój na mnie na CoverGirl!" ( i jak coś to zagłosój sie pisze przez "ó" bo się wymienia na zagłosować!!! ) To, że chce ci powiedzieć żebyś na nią zagłosowała to nie znaczy że musisz ją zablokować! Może wysłała to akurat tylko do ciebie, bo chce mieć o jeden marny głos więcej!

4. "Zajrzyj do mojego starbazaru...", "wielka wyprzedaż u mnie...", "kup coś u mnie..." - A jak byś się czuła jak by u ciebie nikt by nic nie chciał kupywać!

5. KAŻDY MA PRAWO SPAMOWAĆ ILE CHCE, POWIADAMIAĆ ! ALE TO JEST TYLKO JEGO SPRAWA! WIĘC UPRZEDŹ GO 1 RAZ A NIE BLOKUJ BEZ SŁOWA! I MIEJ PRETENSJE DO TYCH, KTÓRZY JAKO PIERWSZI TEN SPAM WYMYŚLILI! ALBO NAJLEPIEJ ZAŁÓŻ CLUB " Nie spamować! " I ODRAZU LEPIEJ!

HarajukuGirlPL Nie Jest Święta!!! Wiele ludzi spamuje, więc blokując ich tracisz przyjaciół! Pomyśl trochę, bo nikomu nie można WYZNACZAĆ PRAW!

Przepraszam za estetykę skopiowałam tak jak było... kaina6

1 wypowiedzi:

Anonimowy pisze...

O.. ranyyy napisałam do niej ;)
ciekawe CO ODPISZEE

Prześlij komentarz