Dodaj się do podglądaczy !

poniedziałek, 30 marca 2009

dla redakcjii

No i następny krok na przód... Powstał właśnie nowy blog związany z tą gazetką. Tym razem do bloga zapisać się ma cała redakcja... Kto się nie zapiszę, od razu wypada, no przepraszam że tak ostro ale mam dość ze niektóre osoby proszę po 4/5 razy o to samo a one mają to daleko w dupie...
Blog znajduje się pod tym adresem. : http://myfashionablesredakcja.blogspot.com/. Jak już wspominałam blog będzie zamknięty więc proszę osoby które jeszcze nie dały mi swojego e-maila o podanie go pod tym tematem, ponieważ wysyłać będę na niego zaproszenie. Temat dostępny będzie również na moim drugim blogu... ;) Pozdrawiam*

1 wypowiedzi:

xxxAsiuLaxxx pisze...

asiula_96@buziaczek.pl
Chciała bym abyś mi odpisała także na wiadomość którą wysłałam Ci na gg :)

Prześlij komentarz