Dodaj się do podglądaczy !

wtorek, 24 marca 2009

bez natchnienia

Jestem dzisiaj zdołowana... BUUU... Dostałam 2 jedynki z Niemca co całkiem pogorszy moją średnią. A w dodatku tak jakby pokłóciłam się z przyjaciółką... No jak wszyscy już chyba wiecie w StarPlazie trwa wyprzedaż. U mnie na profilku dalej wiosenne czyszczenie magazynów. Na moim liczniku starpunktów pokazała się 1, 4 i dwa zera czyli 1400. No a tak ogółem jestem zdołowana... Nienawidzę dzisiejszego dnia ! Was też nie nawidzę ! Nic nie komentujecie, nic się nie udzielacie !!! W obserwujących tylko 22 osoby !!! Zmobilizujcie sie !!! No i to chyba na tyle.... Nie pozdrawiam bo się nie spisujecie, jak pod tym tematem pojawi się więcej niż 5 komentarzy to Was polubię !!! TERAZ WAS NIENAWIDZĘ !

5 wypowiedzi:

natexx96 pisze...

nie przejmuj się, każdy ma czasem takie dni . ( :

Alicjaaaaa96 pisze...

mojego bloga nikt nie czytał komentował itp...

Natusia00 pisze...

nie przejmuj się na moim blogu nikt nie dodaje komentów i są 3 osoby obserwujące

Anonimowy pisze...

Nie przejmuj się! Każdy tak ma... Ja założyłam minutę temu bloga, więc tak nie mam. Ale będzie tak. Na pewno. Bloggerzy często tak mają.

Anonimowy pisze...

Nie przejmuj się! Ja nie mam bloga.
A te jedynki... Nie przejmuj się, każdy ma czasem gorszy dzień... Nie martw się, będzie lepiej!

Prześlij komentarz