Dodaj się do podglądaczy !

wtorek, 24 marca 2009

bez natchnienia

Jestem dzisiaj zdołowana... BUUU... Dostałam 2 jedynki z Niemca co całkiem pogorszy moją średnią. A w dodatku tak jakby pokłóciłam się z przyjaciółką... No jak wszyscy już chyba wiecie w StarPlazie trwa wyprzedaż. U mnie na profilku dalej wiosenne czyszczenie magazynów. Na moim liczniku starpunktów pokazała się 1, 4 i dwa zera czyli 1400. No a tak ogółem jestem zdołowana... Nienawidzę dzisiejszego dnia ! Was też nie nawidzę ! Nic nie komentujecie, nic się nie udzielacie !!! W obserwujących tylko 22 osoby !!! Zmobilizujcie sie !!! No i to chyba na tyle.... Nie pozdrawiam bo się nie spisujecie, jak pod tym tematem pojawi się więcej niż 5 komentarzy to Was polubię !!! TERAZ WAS NIENAWIDZĘ !

5 wypowiedzi:

natexx96 pisze...

nie przejmuj się, każdy ma czasem takie dni . ( :

Alicjaaaaa96 pisze...

mojego bloga nikt nie czytał komentował itp...

Natusia00 pisze...

nie przejmuj się na moim blogu nikt nie dodaje komentów i są 3 osoby obserwujące

Amy_Lee100 pisze...

Nie przejmuj się! Każdy tak ma... Ja założyłam minutę temu bloga, więc tak nie mam. Ale będzie tak. Na pewno. Bloggerzy często tak mają.

Amy_Lee100 pisze...

Nie przejmuj się! Ja nie mam bloga.
A te jedynki... Nie przejmuj się, każdy ma czasem gorszy dzień... Nie martw się, będzie lepiej!

Prześlij komentarz