Dodaj się do podglądaczy !

poniedziałek, 9 marca 2009

3 w 1

No wreszcie sama w domu, a co najważniejsze przy kompie... Wczoraj była w mnie "super rodzinna impra" żenada... Na szczęście już się skończyła, nie tylko ona się skończyła, zakończyła się też moja radość z pierwszego miejsca w liście najlepszych blogów o stardoll. Jestem jak na razie na 2 miejscu, z ok 15 startą do pierwszego miejsca, i ok 20 punktową przewagą nad 3 miejscem... RATUJCIE !!! To tyle o "wyborach". Teraz czas na satrdoll. Nie wiem czy zauważyliście w starplazie pojawiła się spódniczka z HB (HotBuys). Jest beznadziejna i do tego szalenie droga !!! 13 STARDOALONÓW ZA SPÓDNICZKĘ TO LEKKA PRZESADA !!!!! Oprócz spódnicy pojawiły się też inne rzeczy, np. czarny śliczny kapelusik za 4 st, lub np. śliczne futerko z Bisou " Faux Fur Jacket" za 6 st... Zachwyciła mnie śliczna czarna spódniczka, ozdobiona cekinami z Bisou za jedyne 6 st. !!! Za takie pieniądze tak śliczna rzecz, jestem pod miłym wrażeniem... No i ostatnia sprawa dotycząca nowego wyglądu bloga, jak wam się podoba ??? Wybrałam chyba najprostszy wzór, a "im mniej tym lepiej"... NO I TO CHYBA WSZYSTKO... Przypominam o głosowaniu, los tego bloga leży w waszych rękach !!!

0 wypowiedzi:

Prześlij komentarz